Skip to main content

Posts

ISA's 2009 International Sign Expo Surprise

ISA's 2009 International Sign Expo Surprise And no more “Gothic” skulls, please. By Darek Johnson (05-05-2009) For most of us, ISA’s International Sign Expo 2009 was a nice surprise. The pundits – and I may have been one of them – expected a cheerless show. After all, the economy is in ruins, right? Wrong. For ISA anyway. ISA says its 2009 International Sign Expo was “a resounding success.” Nearly 18,000 people from 92 countries attended; the exhibit hall featured 500 companies and 1,600 exhibit booths. Even better, the attendees brought their checkbooks. And positive attitudes. Every digital print machine manufacturer told me they’d sold more than expected. Obviously, signmakers, a hardy group, have decided the best way out of the present economic quagmire is through work. Maybe it’s because work is an American thing. The 1st Annual Lowen Certified Wrap-Off, with 96 contestants signed up, excelled. First-place winner Dustin Shelley, owner of Atlanta-based

Vehicle Graphic Wrap Advertising :: Your Secret to Success :: What You Need to Know - Envoltura grafica en vehiculos*

scrito por Sheila V. Esta es la pregunta del millón ¿no? Los gráficos han sido vehículo aparte de cualquier campaña publicitaria de las empresas desde la invención del automóvil. Un simple nombre, el servicio y número de teléfono junto con una estética elegante elemento decorativo para todo lo que se necesita. Vamos a avanzar rápidamente en el siglo 21 ... Aquí y Ahora, en el que estamos constantemente bombardeados con todo tipo de publicidad de la televisión a los flujos comerciales que pop-up en nuestro teléfono celular. Con la electrónica como a nuestros amigos que siempre la búsqueda de medios para poner fin a la locura con piezas de recambio y los filtros de bloqueo de correo no deseado. ¿Qué se puede hacer? Los periódicos van a la cuneta al igual que su colección. Comerciales de televisión puede ser transmitida rápidamente con nuestros Tivo's. Radio puede ser silenciado, o conmutación de sintonía a cabo. Usted como consumidor están ahí con todos nosotros, pero ¿qué pasa con s